torsdag den 21. november 2013

ccf.dk - colitis-crohn foreningen



Colitis-crohn foreningen er et besøg værd, både på deres hjemmeside, men de kan også følges på facebook. Du kan der tilmelde dig åbne eller lukkede grupper. Det kan jeg varmt anbefale.
Der findes jo en masse information på internettet, men at have andre at sprøge og følge der, synes jeg er meget rart og vi er næsten som en lille famile derinde... Der er andre, som kan hjælpe og ofte har oplevet lignende problematikker. Det har været godt for mig, at kunne dele mine bekymringer og problemer med dem. Tror det er vigtigt, at finde et sted, hvor den mulighed er, og så er det skønt, at høre deres erfaringer samtidig, det kan give lidt ro i sjælen, selv på den mørkeste dag. Jeg vil selv prøve at blive bedre til at fortælle om mine sygdomme, selvom det er svært og grænseoverskridende for mig, men som 40 årig, ja så skal det vist til at være...