torsdag den 21. november 2013

Det er overvældende.

Igår var en dag, hvor der skete mange ting for mig. Jeg gik i seng, med blandede følelser over dagen. Var lidt for træt, og skulle være stoppet længe før, end jeg gjorde. Men nyhedens interesse for min blog, nåede mange igår. Faktisk var der tæt på 500 mennesker forbi bloggen det første døgn, hvilket jeg er dybt taknemmelig over. Jeg fik igår så mange søde og rørende beskeder fra mange mennesker, som havde besøgt bloggen. Tårerne fik frit løb, mens jeg helt udkørt læste de sidste dejlige beskeder inden jeg gik i seng. Det er svært for mig, at rumme den følelse, som nu fylder mig. At jeg har inviteret så mange mennesker ind i min helt private verden. Jeg føler mig helt "nøgen", og den følelse skræmmer mig. Jeg er utryg, men jeg vil gøre det her. Disse her sygdomme er så tabubelagt, og hvorfor skal de være det, når vi kan have hinanden, og når oplysning om dem kan hjælpe.


Nu vil jeg tage lidt mere mad, så jeg kan få mine piller, og så vil jeg slappe lidt, da weekenden lurer forude. Det er altid hårdt for mig, når familielivet er i højsædet, da jeg ofte glemmer at tage hensyn til mig selv, når de er hjemme. Vil se hvad dagen bringer af udfordringer... Nedenstående citat, er så meget mig. Skal da lige prøve igen, for måske jeg kan idag:-))