onsdag den 20. november 2013

Mine drenge :-)) Jeg er så heldig...


Jeg har to drenge, Nicklas på 16 år, og Sebastian Marcel på 5 år. Faktisk har jeg været gravid en tredje gang, altså med mit andet barn med min mand, Carsten. Det barn er min engel..., som jeg sender kram og kys i mine tanker. Der er stor alders forskel på mine to drenge. Jeg troede ikke, at jeg skulle have flere børn, da jeg boede alene med min søn, Nicklas. Da jeg fik min første søn, var han meget syg. Han var helt perfekt, da han blev født, men da han var et døgn gammel, fik han kramper, respirationsbesvær og hjertestop. Disse forfærdelige ting stod på en uges tid, og årsagen blev aldrig fundet. Faktisk kalder jeg Nicklas, my wonder child, da han er fantastisk. Jeg havde aldrig klaret dette kaos, uden min egen mor, som altid er der, hun er min bedste. Senere i mit liv, 10 år efter mødte jeg Carsten, min mand, og som tiden gik, så kom tanken om et barn mere. Noget vi alle ønskede, men det ville måske ikke gå helt problemfrit for mig, at skulle være gravid. Det gav desværre en del problemer, blodfortyndende medicin, starten på min øjensygdom, aflastende sengeleje. Jeg skal ikke ligge skjul på, at det var en bekymrende tid, men nu når jeg ser tilbage på det, så har jeg jo fået min familie under de forhold, og der var ikke andre muligheder for mig, så takker de højere magter for, at tingene ikke gik helt galt for mig. Sebastian Marcel var den nemmeste baby, og så skøn, hvor var jeg lykkelig for det, og for at jeg ikke længere skulle være gravid. Jeg kunne nu slippe mange af mine bekymringer, troede jeg...